Olen ennakkoluuloton ihminen ja pääsen oppimaan uutta, Seppi perustelee uraliikettään yritysmaailmasta TEKiin.
Miia Seppi
Kuvaaja
Helena Hagberg
Kirjoittaja
Tiina Henry-Biabaud

Entistä jäsenlähtöisempiä palveluita

Palvelujohtajan tehtävään valittu Miia Seppi on kokenut palveluliiketoiminnan ja asiakaskokemuksen ammattilainen. 

Osana organisaatiouudistusta TEK avasi syksyllä uuden position. Palvelujohtaja vastaa TEKin jäsenpalveluiden kehittämisestä sekä digitalisaation edistämisestä. Pitkän prosessin ja noin sadan hakijan joukosta tehtävään valittiin MA, eMBA, tradenomi Miia Seppi.

– Järjestömaailma on minulle aivan uusi, mutta uskon että liiketoimintataustastani on tehtävässä hyötyä. TEK kilpailee kaupallisten toimijoiden kanssa ihmisten ajasta ja huomiosta. Uudistuminen vaatii jäsenlähtöistä palvelumuotoilua, Seppi sanoo.

Sepillä on monipuolinen kokemus liiketoiminnan asiakaslähtöisestä kehittämisestä ja palvelumuotoilusta usealta eri toimialalta. Hän tulee TEKiin OP:sta, jossa hän toimi terveys- ja hyvinvointiliiketoiminnan business designerina. Aiemmin hän on toiminut muun muassa DNA:ssa ja Welholla vastaten viihdeliiketoiminnasta ja palveluiden kehittämisestä. 

 

Näin TEK uudistuu

TEK uudistaa toimintaansa osana valtuuston ja hallituksen käynnistämää kehitysohjelmaa.

– Päädyimme yhdessä henkilökunnan kanssa siihen, että voimme entistä paremmin tuottaa jäsenlähtöisiä palveluja purkamalla yksikkörajoja. Poistamme myös fyysisiä väliseiniä, teemme tiloista houkuttelevampia niin kampuksilla kuin toimistolla. Aineettomat rakenteet järjestetään myös, olemme ottamassa käyttöön uutta jäsentietojärjestelmää ja jäsentämässä arvokasta dataamme. Tapahtumien ja verkostojen kasvu näkyy työssämme ja toivottavasti myös jäsenille. Palvelujohtaja Miia Seppi tuo meille lisää palvelumuotoilun ja asiakaslähtöisyyden osaamista yrityspuolelta, kertoo TEKin toiminnanjohtaja Jari Jokinen.


Henkilökunta sijoittuu TEKissä jatkossa neljään toimintoon. TEKin hallituksen vahvistamassa johtoryhmässä ovat joulukuun alusta lähtien Jokisen lisäksi Teemu Hankamäki (neuvottelu), Kati Johansson (henkilöstöasiat), Jari Mellas (talous) Juhani Nokela (yhteiskuntasuhteet), Jussi Nousiainen (viestintä) sekä Miia Seppi. (palvelut ja jäsenkokemus).

Asiasana